Wednesday, June 23, 2010

hello again

yeniden merhaba. uzun süredir uzak kaldım,elim kolum bağlı hiçbir şey yapamadım.8 haziran,doğum günüm yani en son postumdan beri buralarda değildim.babamın sağlık durumundan ötürü adana'ya gittim,oradan döndükten sonra da bütünlemelerimden dolayı hiçbir şey yapamadım,twitter bağımlısı ben açıp hiç bir tweete bakmadım,hiçbir şey yazmadım.ancak bugün kendime gelebildim,bugünümü de uzun zamandır göremediğim en yakın arkadaşıma,canım, bitanem her şeyim begüm'üme ayırdım. hatta şu an onun yanından yazıyorum :) ama yarın teker teker geri kaldığım şeyleri yapmaya başlayacağım. yapılması gerekenler listesi hazırladım ve bitince şöyle bir bakıp resmen korktum! o kadar çok şey var ki nasıl yetiştireceğim bilmiyorum.bir çoğu ufak tefek şeyler ama üst üste birikmişler resmen!! off baydım hem sizi hem kendimi,yarın ki postta görüşüleim biz en iyisi :D



hello again. i have been away for a long time. i just had to sit with my hands tied up. since my last post,8th of june, i had been in adana because of my dad's health condition.and when i came back from there,i had to deal with my finals. even though i am a twitter addict i didn't even take a peek let alone writing a tweet. today is the first day i was able to do something but i kept this day for my love,my best friend,my everything,begüm. i am actually with her right now :) i made a to do list and i got scared cause there is so much stuff to do! i blabbered too much,see you at tomorrow's post :D

image source:http://bit.ly/acWvdb

7 comments:

Stil Direktoru said...

Hiç de baymadın sen iyi ol gerisi boş bebeğim :)

Chilek said...

canım çok geçmiş olsun, umarım baban daha iyidir şimdi:)

une voguette said...

edi'm cok tesekkur ederim bitanem sen bir harikasin!!

cok tesekkur ederim chilek! az kaldi daha iyi olacak insallah :)

plndrkn said...

Bende sana ait bir şey var ;))

une voguette said...

aa simdi gordum cok tesekkur ederim pelin simarttin beni :)

Cansın Ekşi said...

babana cok gecmis olsun canıım :(
baymadın tabikii.yeni postlarını bekliyo olucaam (:

Pembe-askı said...

hey çok geçmiiş olsun umarım atlatmıştır baban rahatsızlığını küçük ayakkabıya bittim merakla diğer postlarını bekliyoruz canım :)
Sevgiler;
Pembe-askı
http://pembe-aski.blogspot.com/