Tuesday, November 30, 2010

HAPPY BIRTHDAY MY LITTLE ANGEL!


Bugun, benim kucuk kardesimin dogumgunu. O kadar buyuduki, hala inandirici gelmiyor. O benim icin hala minik bir bebek, yolda elini birakmak istemedigim kucuk bir cocuk. Insan boyle dusununce kendini cok yasli hissediyorumus. Daha dun gibi elinden tutup sinemaya goturusum, donup bana kara gozleriyle ' Nazli Abla ben aciktim diyip beni Kirinti'ya surukleyisi,yeni okulundaki ilk gununun heyecani, yanindan kopek gectiginde elimi sikip yanima daha da sokulusu... Gerci hala degismedi, her seferinde elimi morartiyor o ayri konu :) Oz kardesim olsa bu kadar sevemem sanirim. O benim minik falligim, cadim, melegim, kardesim! SENI SEVIYORUM BITANEM, DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN!

6 comments:

tuuced said...

nice senelereeeee :=)

MODA DUYGUSU said...

kardeşinin doğum günü kutlu olsun kocaman öptüm yanaklarından sevgilerimi iletiyorum ikinizede şekerler :)

the solar flare said...

Beautifull post :D i’m new on blogger:D your blog is awesome!if you want to follow me I’ll follow you back :D xoxo

♥pemb€sinti♥ said...

Nice mutlı birlikte yıllara :)

♥pemb€sinti♥ said...

Nice mutlı birlikte yıllara :)

une voguette said...

herkese cok ama cok tesekkur ederiz :)