Tuesday, July 6, 2010

WDIW (what did i wear?) / ne giymisim?

Cumartesi gunu sabah saat 8'de ayakta, 9'da da Sirkecideydim :) Eminonu-Sultanahmet arasi halletmem gereken islerimi hallettim, ama isin ilginc yani kiyafetlerim yuzunden turist muamelesi gordum! e boyle olunca ben de kucuk bir oyun oynamak istedim :) Misir Carsisi'na gidip turist gibi davranmaya basladim ve aldigim tepkiler gercekten cok ilgincti.Yazik ya turistlere! Mesela saticinin bir tanesine ispanyolum dememe ragmen bana iranlisin diye tutturup fiyatini sordugum yuzugu almayinca da bir ton kufur etti!Ben de 'ispanyol' oldugum icin anlamayarak arkami donup gittim. Bosuna barbar demiyorlar bize lutfen biraz ceki duzen verelim kendimize artik!

On saturday, i was up at 8am and i was at Sirkeci at 9am. i had some stuff i needed to take care off so i ran back and forth between Eminonu and Sirkeci. Shopowners thought that i was a tourist because of my outfit so i played along but unfortunately realized that they are very rude to the tourists!






Hayatimda giydigim en rahat ayakkabilardan,TOMS!!Herkese tavsiye ederim! ayrica bir cift Toms alarak ihtiyaci olan bir cocuga da bir cift toms verildigini biliyor muydunuz? hem kendinize hem de gercekten ihtiyaci olan bir cocuga buyuk bir iyilik yapmis olacaksiniz!

TOMS are one of the most comfortable shoes i have ever worn!!! i encourage everyone to buy a pair because with every pair you purchase Toms will give a pair of new shoes to a child in need!






jeans:massimo dutti
top/ust:topshop
vest/yelek:topshop
shoes/ayakkabilar:toms

14 comments:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş said...

tomsları seviyorum!
kombinini de sevdim
saçlarını kestirdin mi, ben kaçırmışımm!

iranlı-ispanyol olayına yarıldımm!:))

une voguette said...

cok tesekkur ederim tatlim evet 2 hafta oldu hala tam olarak alismis degilim :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş said...

kilo verince ben de kestiricem kesinlikle! kısa saç sevdası bana da bulaştı:) çok yakışmış ama, yuvarlak/ımsı yüze küt saç çok yakışıyor.

MODENİSE said...

ayakkabılarını yerim! çooooook cici yaaa!:)

Cerenicus said...

saçlarına bayıldım, çok güzel olmuşsun :)))

Unknown said...

ay sen ne tatlı olmuşsun böyle saçlar çok yakışmış iyiki kestirmişsin ve göbüşdeki delikler çok sevimli:) ikinci pozda profil resmi olmayı hak ediyor bence:)

une voguette said...

ah hepiniz beni çok mutlu ettiniz çünkü saçlarımı kestirdikten sonra bir süre şoka girmiştim ama artık komplimanlarınızdan sonra çok mutlu oldum :) toms'ları da herkese tavsiye ederim inanılmaz rahatlar ve gerçekten birine iyilik yapmış olacaksınız :)

Anonymous said...

Saclarin cok yakismis kombinine bayildim daha fazla WDIW postu gormek istiyoruz

une voguette said...

adsız, çok teşekkur ederim, aslında her gün işe giderken giydiklerimi çekip koymak istiyorum ama her seferinde aceleden unutuyorum :P bundan sonra her sabah aypmaya çalışacağım

Anonymous said...

bu tomslar nerede satılıyor çok tatlılar :)

Anonymous said...

bu tomslar nerede satılıyor çok tatlılar :)

une voguette said...

TOMSlar türkiyede vakkaromalarda ve beymen blenderlarda satılıyorlar ama daha fazla seçeneğin olsun istersen toms'un internet sitesinden sipariş verebilirsin orada bir sürü modeli var, fiyatları da uygun olduğu için gümrükte takılcaklarını sanmam.benimkileri ben internetten seçtim, amerikada yaşayan bir arkadasim getirdi sağolsun :) aa bu arada toms un dolgu topuk espadrilleri de çıkmış cok güzeller ve duyumlarıma göre çok rahatlarmıs haberin olsun :)

une voguette said...

TOMSlar türkiyede vakkaromalarda ve beymen blenderlarda satılıyorlar ama daha fazla seçeneğin olsun istersen toms'un internet sitesinden sipariş verebilirsin orada bir sürü modeli var, fiyatları da uygun olduğu için gümrükte takılcaklarını sanmam.benimkileri ben internetten seçtim, amerikada yaşayan bir arkadasim getirdi sağolsun :) aa bu arada toms un dolgu topuk espadrilleri de çıkmış cok güzeller ve duyumlarıma göre çok rahatlarmıs haberin olsun :)

Anonymous said...

bilgi için sağol:) (tomsun nerede satıldığını soran adsız :))