Tuesday, February 9, 2010

erkekler de giyer!

erkekler de giyer hem de nasil giyer!!! evet biliyorum bircok kisi ugg lari sevmiyor ama ben cok seviyorum!! gercekten rahatlar ve ayaklarimi sicacik tutuyorlar ama itiraf etmeliyim ki turkiyedeki bu kis ki ugg patlamasindan ve sokakta herkesin ayaginda olmasindan dolayi ben de az da olsa sogudum, iste bence artik burada erkeklerin devreye girip 'bir saniye ya, bunda bir keramet var ki bu kadar kisi giyiyor bir de biz deneyelim' demelerinden yanayim, uzun lafin kisasi bence erkekler de ugg giymeli! su ana kadar turkiyede ugg giyen 2 erkek gordum;birisi mahsar alanson digeri ise cok yakin bir arkadasim,isim vermeyelim sadece Y diyelim :) arada sirada kacamak yapip beraber kaldigimizda biz kizlarin ugg larini bakkala gitme/arabaya inme/mavra yapma bahanesiyle giyen arkadasimin aslinda icten ice kendine bir cift ugg alip giymek istedigini ancak etraftan tepki gormekten korktugu icin ugg giymedigini biliyorum ve buradan ona sesleniyorum; Y lutfen biz seni ugg li da severiz, hele ben daha cok severim :)

dun aksam metroda basima cok ilginc bir olay geldi. taksimde metroya indigimde turist oldugu acikca belli olan bir yakisikli gozume carpti. sanki copa cabana kumsalinda arz-i endam eden yakisiklilar gibiydi!! metroya binip oturunca turist arkadasimizi cook daha fazla sevdim, neden mi? cunku ugg giyiyordu!! ve sonunda kendimi tutamayarak konusmaya basladim. dusuncelerimi duyan turist arkadasimiz cok sevindi ve aslinda bir cok kisinin bilmedigi bir konuya parmak basti, ugg aslinda ERKEK sorfculer icin koyun derisinden yapilmis botlardir!! lutfen erkekler lutfen artik ugg giymekten korkmayin! ayrica, tikican kusagi olan ya da olmaya calisan turk kizlari, nolur ugg giymekten vazgecin ki sizin yuzunuzden biz de 'kizilay dagitmis belli' gibi yorumlara maruz kalmayalim!!

iste metrodaki arkadasimiz ve ugglari :)



LOVE

No comments: