Thursday, February 25, 2010

vogue turkiye



numarasiz olabilir ama o yine de benim vogue um!! sabah avcilar yollarina koyulmadan once gunun anlam ve onemine uygun 'i am a voguette' t-shirtumu giyip hemen kanyona gidip aldim! nasil heyecanliydim anlatamam! daha sonra metrobuse biner binmez insanlarin saskin bakislari altinda acip okumaya basladik :) 'aa pelin iste bu o dior canta bunu istiyorum, aa bu da harikaymis, inanmiyorum cekimin guzelligine bak, su editorillara bak!' yorumlarimiz karsisinda etrafimizdaki erkeklerin garip bakislarina ragmen okumaya devam ettik. tam 1.6 kiloluk bu kutsal kitabin ortalarindaydik, oyle bir sey gordum ki... attigim kucuk ciglik yuzunden tum metrobus donup bana bakti!! aman yarabbim resmen icimden gecmisti ve gordum!!(ne gordugum bana kalsin orasi ozel :D ) ama vogue un bana boyle bir supriz yapmasi ona olan bagliligimi ve askimi 345678987654345678908765434567 kez arttirdi!! herkes mangerie de keyif yaparak okudu ama ben yine de okulumun eski siralarinda bile okumaya bayiliyorum!seni seviyorum vogue, iyi ki varsin, iyi ki dogdun, iyi ki geldin hayatimiza, daha ilk gunden nese getirdin!!! hazirlayan ve emegi gecen herkesin ellerine saglik!

LOVE

No comments: