Monday, February 8, 2010

haftasonu

bu hafta benim icin cok keyifli gecti. nerdeyse tum haftami ankaradan gelen kuzenimle gecirdim.
cumartesi sabahi KIVA HAN'da yaptigimiz harika kahvaltidan sonra ona galatayi gostermek istedim; ve bence su anda istanbulun en 'fashionable' sokagi olan CAMEKAN SOKAK a goturdum onu. ( bu sokak hakkinda resimli ve detayli ayri bir post hazirlayacagim) iki tane magazadan bahsetmeden gecemeyecegim, birisi LASTIK PABUC digeri de LAL.









lastik pabuc, ozellikle rahatina duskun lastik ayakkabicilar icin bir cennet!! nike air dunk lardan tutun, balenciaga, kris van assche, givenchy,onitsuka ve creative recreation a kadar genis bir urun yelpazeleri var. sadece lastik pabuclarla yetmez diyorsaniz ayrica kiyafetler,gozlukler,i-pod kiliflari ve 80lerin casio saatleri de var. bunlarin disinda uzun zamandir istedigim, lastik pabuc un internet sitesinde gordugum bir marc by marc jacobs sirt cantasi var ki artik benim olmali!








lal ise cok daha degisik ve otantik seylerin satildigi bir magaza. birbirinden orijinal t-shirtleri var.ozellikle deri ile cok degisik aksesuarlar tasarliyorlar.ayrica sapkalari beni kalbimden vurdu onceden yapmak istedigim bir seyi hayata gecirme sansi sundu.asigida gordugunuz aslinda sovyetler birliginden kalma bir sapka ancak bu sapkayi cok takamayacagimi ve benim de bir canta delisi oldugumu dusunursek, neden sapkam cantaliga gecis yapmasin ? :) ayrica kemer tokalarindan hoslananlara duyurulur,lal de el yapimi sanat eserleri kemer tokalari da satilmakta.














uzun zamandir arayip da bulamadigim baska bir sey bu kucuk cuzdandi.ben deli gibi accessorize gezip bunu ararken 8. magazadan zeki bir calisan "hanimefendi telaslanmayin zaten yeni sezon urunu o" diyene kadar icim icimi yiyordu ama artik kimligim, kartlarim ve param icinde rahat rahat dolasiyoruz kendisiyle :) fransiz temasi,posta kartiyla birlesince ortaya sirin mi sirin bir sey cikmis.siz ne dersiniz?








not: son sapka resimleri ve cuzdan resmi disindaki resimler bana ait degildir.
LOVE

No comments: