Monday, April 26, 2010

ada sahillerinde bekliyorum

her seyden once lutfen bu postu sezen aksu'dan KUTLAMA ile okuyunuz, http://fizy.com/#s/1ah86p . cunku o gun aklimda bu sarki calip duruyordu ve gercekten mutlu bir bicimde her seyi KUTLUYORDUM :)

itiraf ediyorum, 5 seneyi askindir istanbul'da yasiyorum ama buyukada'yi gorme sansini ancak bu cuma yakalayabildim. ne kadar dogru bir gun sectim orasi da tartisilir ama cok keyifliydi. 23 nisan ve aya yorgi'nin isim gunu olmasindan oturu inanilmaz bir kalabalik vardi. ben yine erkenden giderek tedbirimi almis olsamda istedigim gibi kesfedemedim. o da bir hafta ici, kimsecikler yokken, kendim gibi kesfetmeyi seven biriyle olur ancak. bisikletler kiralanir, sirt cantalari alinir ve tum ada dolasilir!



iste bu da kardesim! yakin arkadaslarim kendisini gayet iyi tanirlar ,siz de yeni tanisiyorsunuz. annemin en yakin arkadasinin kizi ama kardesim olsa bu kadar sevemem sanirim! kucuk kizim gibi o benim! ismi de naz :) ayni isimlere sahip olmamiz cok da garip degil sanirim :)




my little heartbreaker :)



adanin en yuksek noktasi ve inanilmaz bir manzara...







iddaa ediyorum hayatinizda yiyip yiyebileceginiz en lezzetli kuru pastalar burada,BUYUKADA PASTANESI'nde.ozellikle lokumlusunu daha sicak sicakken, tarcinlisini da bol bol sut ile yiyiniz :)



yemek sonrasi kahve dunyasinda kahve ve frozen keyfi.





bilmedigimiz sokaklara oradan girdik,buradan ciktik.hele ki insan kalabaligindan sonra bombos ara sokaklarda diledigimiz gibi dolasmak rahatlaticiydi.





fayton sefasi





memleketime coktan bahar gelmistir...






gunesin keyfini en cok o cikardi sanirim :)









erguvanlar,keske daha uzun omurlu olsaniz,ama o zaman sizi bu kadar cok sevmezdim sanirim.

bu arada unutmadan,

ben:
t-shirt:samsoe
gomlek:gant
tayt:zara
sneakers:accessorize
saat:timex/beymen blender
sirt cantasi:marc jacobs/lastik pabuc
love kolye:topshop
gozluk:los angeles

6 comments:

Koray Caner said...

Büyükada'ya ilk kez 99'da gitmiştim ben. Çok güzel gelir hala bana.. Küçük, sevimli, sıcak bir ortamı var adanın.. Aya Yorgi'ye çıkana kadar insan deliriyor tabi ama sonra manzara inanılmaz! Ne iyi etmişsiniz öyle. Hadi biz de gelelim, piknik modunda! :)

une voguette said...

hahaha aya yorgi'ye nasil ciktigimi hatirlamiyorum bile,resmen inerken anladim aslinda ne kadar uzun bir yokus oldugunu :D evet ya biz de gidelim lutfen!! bisiklete binip,piknik yapalim!!

Zilan said...

harika bir gün geçirmişsin cidden :) ada ya gitmek sınavdan sonra ki planlarım arasında..yazını okuyup fotoğraflara baktıktan sonra daha bir heveslendim.

une voguette said...

evet evet bence de inanilmaz bir yer, hatta bence sinav oncesi moral depolama olarak bir gun de gidebilirsin :)

Unknown said...

harika bir gün havaların güzel olması nasıl enerjiyi artırıyor, böyle paylaşımları daha fazla koy une:)

une voguette said...

ee o zaman bir tane daha hazirlamak lazim! hemen pazar gunu rumeli hisari gelsin o zaman :)