Monday, April 12, 2010

zelfist ile moda sohbeti




benim icin gecen haftanin en heyecan verici tarafi sevgili elif tas'in duzenledigi zelfist ile moda sohbetiydi!kayra saraplarinin sponsorlugunda duzenlenen moda toplantimiz suadiye saloon restaurant'ta cumartesi ogleden sonra gerceklesti. ben kostur kostur 1 saat onceden evden cikmis olmama ragmen 15 dakika gec kaldim ama kadikoy'de miting oldugunu,taksi,dolmus,otobus farketmez herhangi bir vasita bulabilmek icin stada kadar yurumek zorunda kalacagimi bilemezdim :S dolmusta amcanin birinden sirf 'acaba inip taksiye mi binsem?' diye yanimdaki adama sordugum icin firca yemem, tam caddeye ulasmak uzereyken vapiono'nun onunde herkesin saskin bakislari altinda kaldirima cikmak isterken 'ucup' sert bir inisi son anda kurtarmis olmam da cabasiydi ama o kadar keyifli ve guzel gecti ki her seye degerdi!






zelfist cetesiyle, yeni insanlarla ve kendim gibi acemi bloggerlarla(bayanmor, mutlaka okumalisiniz!!) tanisabilme firsati bulmak gercekten cok guzeldi :) kizlarla moda ustune uzun uzun konusmalar yapip, elif hanim'in hazirladigi stil testlerini cozup, kayra'nin harika saraplarini yudumlarken sezonun yeni trendlerini tartismak gercekten cok eglenceliydi. uzun zamandir takip ettigim bu harika siteyi yaratan ceteyle tanismak benim icin buyuk bir sansti.





zehra elif tas,benim blog yazmaya baslama sebebimin ta kendisidir :) uzun zaman harika sitesi zelfist'i okuduktan sonra ben de gaza gelip blog yazmaya baslamaliyim demistim. durusuyla, stiliyle, tarziyla ve isleriyle beni etkileyen elif hanim'i yakindan tanimak beni cok mutlu etti. bitmeyen pozitif enerjisi, gulusu ve chanel nouvelle vague ojeleriyle kalbimdeki tahtini sabitledi :)

bu arada zelfist cetesinden ceylan zigoslu ve gizem akgonul'un tasarimlarinin akmerkez'de duzelenen fahiononair'de 22 nisan'da yerlerini alacaklarini onemle belirtirim! hepinizi de 22 nisan aksami akmerkez'e bekleriz!

bu bulusma icin en basta elif hanim olmak uzere tum kizlara cok tesekkur ederim gercekten inanilmaz keyifliydi.umarim en kisa zamanda bir daha bulusuruz!

p.s. sabah evden aceleyle ciktigim icin kendi fotograflarimi cekemedim o yuzden bayat makyajimi ve dagilmis saclarimi maruz gorun :)

blazer:zara
kot gomlek:zara
atlet:topshop
jeans:bershka
babetler:accessorize
kolye:koton
buyuk yuzuk:ferikoy bit pazari






7 comments:

fioritamodatasarım said...

gömleğin rengi harika ! ayrıca kotla kotu kombinleme güzel olmuş bakalım ben bu ön yargımı ne zmn atıcam :)

une voguette said...

cok tesekkur ederim fluffy'cim! bence hemen as bu onyargini cunku bu yaz kot ustune kot inanilmaz revacta, kot sortlarinin,eteklerinin ustune kot gomleklerinin harika duracagindan eminim :)

Anonymous said...

bence gayet tatlı olmuşunnn...doğall :)çok beğendim

une voguette said...

cok merci :) vapurda ruzgardi gunun yorgunluguydu derken sacim basim dagildi :)

Unknown said...

süpermişşş ,hepiniz cok şeker görünüyorsunuzz unee

Ada said...

fotoğraflar süper çıkmış :D çok eğlenceliydi. bunu tekrarlamalıyız :D!

une voguette said...

modaerator-cok tesekkur ederiz bir dahaya seni de bekleriz :)

evet adacim hem de en kisa zamanda yapmaliyiz soyle uzun uzun :D