Thursday, April 22, 2010

i knew it!

'biliyordum' kelimesi gercekten soylemeyi sevmedigim kelimelerden birisidir cunku karsimdaki insana ukalalik yaptigimi hissederim ama bu durumda kendimi tutamiyacagim! eger onceden yazdigim bu postu okuduysaniz erkeklerin de ugg giymesini ne kadar cok istedigimi biliyorsunuzdur. ama malesef ki hayatim boyunca gordugum ugg giyen erkek sayisi bir elin parmaklari kadardir.



dun aksam just jared'e bakarken gordugum bu resmi paylasmadan edemeyecegim! cok tesekkur ederim chad michael murray, bu yolda sevgili mazhar alanson agabeyim ile beraber erkeklerin ugg giymesinin aslinda ne kadar harika bir sey oldugunu herkese gosterdigin icin cok tesekkur ederim!





e tabiki de mazhar alanson'a da tesekkur etmeden gecemem! deri pantolonlar icinde de,zimbalarla kapliyken de, ugglarla da harika gorunuyorsunuz! durmak yok yola devam :)bu arada mazhar alanson'un "mazhar olmak" kitabini okumamak bir kayiptir! lutfen herkes en kisa zamanda okusun! bu arada kitabi, arka kapaktaki, kayitlari sneakerhead arkadasim ve inanilmaz muzisyen bora uzer tarafindan yapilan harika albumu dinleyerek okumalisiniz :)



photos/fotograflar:just jared,hurriyet

6 comments:

Manolya said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Valla Ugg'ı ilk giyen çokkk eskilerden birii

http://vitrindeyiz.blogspot.com/2010/01/bizden-once-tarkan-giymis.html

nar said...

Bence seven, rahat eden herkes giyebilir!

une voguette said...

manolya-tabiki de manolyacim herkesin kendi zevki ama gonderdigin linke bakinca sadece saks'in turkiye'ye gonderdigi yaziyor :S

vitrindeyiz- hahaha cok guldum ya tarkan'i gorunce aklima direk o filmdeki yapay sacma sapan ahtapot geldi :D ama onunkiler sanki daha cok minnetonka gibi

nar- aynen katiliyorum! zaten ugg in guzel yani bu iste! inanilmaz rahat! giy-cik aninda istedigin gibi! benim gibi bir tembel teneke icin bicilmis kaftan :D

Manolya said...
This comment has been removed by the author.
une voguette said...

ooo gordum simdi :) gercekten cok siklar! doc martens in cok daha kibar ve sik hali,bayildim!