Thursday, April 29, 2010

new babies




cumartesi gunu istinye parkta gezerken gordum onlari, ilk goruste askti bizimkisi, yanimda arkadasim olmasa(luv u didem) o an kavusayamayacaktik belki de! ama artik dolapta en guzel yerde diger arkadaslarinin yaninda uslu uslu duruyorlar :)
hikaye ve saka bir yana cumartesi gunu foot locker'da bu bebekleri gorur gormez onlara yapistim ve bir daha da birakmadim :)

bu arada yeni favori kahvalti mekanim rumeli hisarindaki nar cafe. genellikle onyargili bir insan degilimdir ama bir yeri sevdim mi de zor birakirim. pazar gunu kale'ye kahvaltiya giderken arkadaslarimin istegi uzerine istemeye istemeye nar'a oturdum. ben acligin verdigi tum arsizlik,agresiflik ve huysuzluguma ragmen nar'in mukemmel kahvaltisindan sonra kucuk bir melege donustum!nar'da binbir cesit kahvalti bulabilirsiniz ayrica menulerin isimleri de cok degisik- alper amsterdam'da, beril londra'da, ayse-ben hep burdayim - (yanlis hatirlamiyorsam :) )! beni kalbimden vuran otlu omlet,tazecik kruvasan ve mukemmel peynirleriydi!ayrica garip bir bicimde muzikleri de cok iyiydi ve bir dj vardi!acikcasi brunchta dj'i cok yerde gormus degilim :) en kisa zamanda bir daha gidile!!


my new babies from foot locker :)
my new favorite cafe(especially for breakfast and brunch), nar cafe in rumeli hisari! you have to check it out! they have food from heaven,amazing view and really good music!

kahvalti oncesi agreasif,sinirli ve huysuz
/before the breakfast


kahvalti sonrasi mutlu,huzurlu ve neseli/after the breakfast


madonna t-shirt:h&m
jean shirt/kot gomlek:zara
jean jacket/kot ceket:tommy hilfiger
tights/tayt:zara
sneakers:nike
bag/canta:sergio tacchini
sunglasses/gozlukler:atlas pasaji

4 comments:

AJece said...

Canım blogun sayesinde sneakers aşkım kabardı. Haziranda londraya gidiyorum böle atraksionlu renk cümbüşlü bişiler bakıcam tavsiyen varmı?

une voguette said...

londra'ya hic gitmedim ama senin icin biraz arastirma yaptimve bir kac tane sneaker boutique buldum :)

ilkinin ismi SIZE? ingiltere'de bircok yerde varmis bunlar da londonda olanlarin adresi,sitesine de gir bak harika seyler var!
http://size.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/SZStoreFinder_10701_11551_-1_sizeFindStore#0

Manolya said...

sneakerlarını güle güle giy :)
gözlüklerine bayıldım! yakın zamanda atlas'a uğramak lazım :)

une voguette said...

sagol canim :) evet ya, bak atlasa girdiginde saga degil de sol koridora girdiginde bir butik var minik bir yer,kiyafet de satiyorlar en cok ve en guzel gozlukler orada!