Wednesday, April 7, 2010

subway sneakers

bugunku sneakerlarimizin hepsi metroda cekildi.metroda cekim yapmayi seviyorum cunku insanlarla daha cok konusma vaktim oluyor bu yuzden cok daha keyifli oluyor, eger tabi olay garip bir durum halini almazsa.
today's sneakers were photographed at the subway. i love to take photos in the subway because i can get more time to talk to people so it is more fun, if the situation doesn't turn into a definite awkwardness.




mesela bu fotograftaki kirmizi vanslerin sahibi arkadasla aramizda fazlasiyla garip bir konusma gecti. bu arkadaslari metronun girisinde gormustum ancak o sirada didemcigimle kabatastan vapur kacta kalkiyor kavgasi ettigimiz icin kacirmistim, didem vapura binmem diye inat ederken ben yanimdan gecen sneakerlari sayiyor bir yandan da 'bu gecen 5. harika sneaker didem hadi artik inat etme!' diye bagiriyordum. ama daha sonra metro'ya inince baktim ki kacirdigim iki grup da asagida duruyordu. tam o sirada metro gelince ben de hemen atladim ama diger grup kalabaliktan dolayi binmemisti.ben de dunkli arkadastan rica edince arkadasi da geri kalmadi tabi
kirmizili:sen bu fotolari ne icin cekiyorsun canim?
ben: moda blogu yaziyorum, spor ayakkabilari da cok sevdigim icin cekiyorum
k:hiiiii anladim, baya bi 'hipster' bir kisiligiz YANE!
b:"garip bir gulumseme"
k:benim de vardi blogum ama icerigi cok 'harsh ve sert' oldugu icen sikayet ettiler ve malesef kapandi
gibisinden 5dakika boyunca uzayip giden garip bir dialog
!
it is way too long to translate so i am just gonna say that the guys with the red vans was very weird, he got me all nervous and everything!



bu bayan ise cok ama cok nazikti, ilk basta sneakerlari degil, pembe montu gozume carpmisti!cok sirindi!
this girl was really nice, at first i didn't notice her sneakers but her sugar pink coat! it was so cute!



bu hanimefendi gayet sakin bir bicimde poz verdi, arkasina yaslandi ve duragi gelince de indi. hayatim da gordugum en sakin ve relax insanlardan biriydi!!
this lady posed, laid back and got off at her station. she was the most calm and relaxed person i have ever seen!!

2 comments:

Doorstepping said...

T'de insanların fotoğrafını çekmek çok zor, ne kadar modern olursa olsun "noluyo lan?" gibi bir titreme yaşıyorlar başta. Benim de başıma çok geldi. Neyse geçen senelere göre gittikçe ısınmaya başladılar :)))

une voguette said...

hahaha aynen oyle :) ozellikle istiklalde o kadar zor oluyorki anlatamam!! 1-2 kere insanlar anketor sandi ben daha bir sey demeden 'yok tesekkur ederim ' falan demeye basliyorlar :D o yuzden hala tam olarak nasil bir giriste bulunmaliyim cozmus degilim :D allahtan cektigim insanlarin yarisindan fazlasi turistte o kadar zorlanmiyorum :D