Wednesday, April 14, 2010

candy land=hersheyler



yine blogdan bloga kendimi kaybetmisken buldum onu ama gercekten nereden nasil buldugumu hatirlamiyorum cunku ben bloglari okurken kendimi kaybediyorum.ilgimi ceken seyleri hemen yeni bir tab'de aciyorum neyi nereden actigimi hatirlamiyorum.ama sonuc olarak actigim en iyi tab'lerden biriydi.once fincan yuzuge asik oldum, sonra pixellara! aninda hersheyler ile irtibata gecip siparisimi verdim ama o kadar cok vardik ki istedigim 4 kere fikir degistirdim, listeme habire bir seyler ekleyip cikardim :)ama sonuc olarak ben bunlara asik oldum! bence siz de en kisa zamanda birer pixel edinmelisiniz!
i found her when i was wandering around blogs, i really don't remember how because when i am reading blogs i just lose myself and when i see something that i like, i open it in a new tab.but as a result it was one of the best tabs i have ever opened. first, i fell in love with the teacup ring and then the pixel series!i have contacted hersheyler immediately but there were so many cute things i had to change my list for 4 times :)i think that you really should get a pixel too :D









iste bunlar da hersheyler istek listem :)

and these are on my hersheyler wishlist :)






ellerinize,kollariniza,emeginize saglik inci hanim cok ama cok tesekkur ederim :)

3 comments:

MMTMN said...

o fincan yüzük bence yeni 'tek taş' olmalı!

une voguette said...

hahaha onun da zamani var canim :D

HERSHEYLER said...

güle güle kullan :) çok sevindim beğenmene^_^